Am Freitag, den 20. Januar 2023 um 19.00 Uhr

„Su simmer all‘ he hin jekumme…“

Ein Liederabend mit Johanna Otten am Klavier und Georg Nolden, Moderation und Gesang

Eintritt frei!

Heimatklänge mit Migrationshintergrund.

Heimat und Migrationshintergrund sind in der heutigen Zeit zwei Seiten einer Medaille. „Wer singe Püngel schnürt, söhk wo er hinjehürt“, der verlässt etwas und gibt etwas auf,  was ihm/ihr lieb und teuer ist und wird mit all seinem/ihrem Hintergrund an Heimat und Identität in der Fremde zum Fremden und sehnt sich nach nichts anderem als nach Ver-ständ- igung und Ver-ständnis. Ankommen ist dabei noch ein eigenes Thema. Wo? Bei sich?  bei Anderen?  In der Welt? In der Fremde? Oder doch wieder im Herkunftsland? Mir Kölsche dräume uns jän „Jott weiß, wohin“ un sehnen uns dann doch am Engk nohm Dom. Keiner weiß su jot wie mir, wat et bedügk, sich noh e bessje Heimat und Jeborgenheit zo sehne un drin zo levve. Un doch sin mer all om Wäch. Jeder für sich un en denne Leeder, die mer su jän singe. Mer luuren ens jenauer hin. Also, loss mer jet singe, vum „Fott jon un Heim kumme“, vum „Hätz, Jemöt un Siel“, die mer deev en uns drage un üvverall met hin nemme – och wenn mer nit üvverall sin künne.

Et freuen sich op Ühre Besöhk!

Et Johanna Otten und d’r Georg Nolden

Scroll to Top